Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 512 199 360
Lub z wykorzystaniem e-mail: biuro@interblock.pl
TOYA GO – Jak działa usługa?
Jest to serwis, który umożliwia przede wszystkim, oglądanie przez internet programów telewizyjnych w czasie rzeczywistym, na:
– komputerze,
– tablecie czy
– smartfonie
Oprócz programów telewizyjnych, można również korzystać z video na żądanie, karaoke czy z elektronicznego przewodnika po programie TV).
TOYA GO – Jaka jest oferta programowa?
Ofertę programową można sprawdzić na stronie ebok.interblock.pl. Dostęp do programów zależy od tego gdzie chcemy oglądać dany program, czy w domu (korzystając z sieci INTERBLOCK) czy poza domem (korzystając z internetu od innego dostawcy).
Jak zalogować się do aplikacji?
Logowanie do aplikacji dokonywane jest przy użyciu danych utworzonych w elektronicznym biurze obsługi klienta (eBOK) www.ebok.interblock.pl w zakładce “TOYAGO”
Gdzie mogę zmienić ustawienia swojego konta?
Ustawienie swojego konta można zmienić w eBOK w zakładce “TOYAGO” na stronie ebok.interblock.pl