telefon-icon2Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 512 199 360

koperta-iconLub z wykorzystaniem e-mail: biuro@interblock.pl

FAQ – pytania i odpowiedzi

Czy upload (wysłanie) jest ważny?

Tak, upload, czyli wysyłanie danych, jest zdecydowanie ważnym czynnikiem. Protokół internetowy TCP/IP jest tak skonstruowany, że na każdą paczkę pobranych danych musi wysłać potwierdzenie. Odgrywa to całkiem istotną rolę w momencie rozmowy przez Internet (na przykład przez Skype), podczas gier oraz przy wysyłaniu plików do Internetu. Jeżeli chcemy grać, rozmawiać i w tle pobierać pliki bez żadnych opóźnień czy lagów, musimy mieć na to miejsce podczas wysyłania (UPLOAD).

Jaką rolę w sieci odgrywa tzw. PING?

PING to narzędzie, które pozwala określić, jak długo w milisekundach trwa przesyłanie pakietów danych do wybranych serwerów na całym świecie. Im mniejszy jest wynik w testach “pingu”, tym wyższa jakość połączenia, co umożliwia prowadzenie rozmów przez Internet bez opóźnień i oglądanie filmów bez buforowania. Dobra jakość łącza zależy od rzetelnego dostawcy, wykorzystania odpowiedniej technologii i minimalizacji zakłóceń.

Jak przetestować swoją prędkość połączenia internetowego?

Aby przetestować szybkość działania swojego połączenia internetowego, możesz wejść na stronę speedtest.interblock.pl. Na tej stronie zostanie sprawdzone połączenie między Twoim komputerem a serwerem Interblocku. Jeśli chcesz przetestować połączenie poza siecią Interblocku, możesz odwiedzić stronę speedtest.pl lub speedtest.net, a następnie wybrać hosta w Internecie, aby sprawdzić szybkość swojego połączenia.

Czy są jakieś limity transferu danych?

Nie, nie ograniczamy ilości danych wysyłanych i pobieranych danych w ciągu miesiąca do i z Internetu tak jak to robią firmy, świadczące usługi dostępu do Internetu za pomocą technologii LTE

Czy jest możliwość uzyskania stałego – publicznego adresu IP?

Tak, jest taka możliwość. Za dodatkową opłatą, która wynosi 10zł można uzyskać stały publiczny adres IP.

Co oznacza błąd 691 podczas połączenia PPPoE?

Jeżeli pojawia się błąd 691 to przyczyną zazwyczaj jest wpisany błędny login i hasło. W takim wypadku należy wpisać (nie kopiować) login i hasło.

Czy mogę zapłacić za instalację w domu, zaraz po jej dokonaniu?

Nie, firma “ITB” nie pobiera żadnych opłat gotówką, lub w jakiejkolwiek innej formie. Jedynymi formami uiszczania opłat są;

  • przelew
  • wpłata na konto

Czy w sieci INTERBLOCK są blokowane programy P2P

Nie, w sieci INTERBLOCK nie ma żadnych ograniczeń.

Czy moje dane są bezpieczne?

Dane są przechowywane w stabilnej bazie danych o ograniczonym dostępie (administrator i osoby, które tego potrzebują do wykonywania swojej pracy)

W waszej ofercie cena podstawowego abonamentu wynosi 37 zł, jaką mam gwarancję, że nie wzrośnie zaraz po podpisaniu umowy?

Ceny abonamentu wybranego przez użytkownika są gwarantowane w umowie, i utrzymywane przez cały czas jej obowiązywania.