telefon-icon2Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 15 843 01 41

koperta-iconLub z wykorzystaniem e-mail: biuro@interblock.pl

  • Informacja o usłudze
  • Instalacja i konfiguracja
  • TOYA GO

TOYAGO – telewizja wszędzie

Aktywacja usługi

Użytkownik sieci INTERBLOCK, który ma aktywną umową na usługę telewizji cyfrowej IPTV ma możliwość utworzenia swojego konta w TOYAGO za pośrednictwem eBOK.

  1. Przechodzimy na stronę ebok.interblock.pl – podajemy swój login i pin
  2. Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki Toya GO
  3. Tworzymy konto w TOYAGO (przycisk utwórz konto)
  4. Po poprawnym utworzeniu konta możemy już korzystać z usługi. Przycisk Panel Toya GO lub na stronie https://go.toya.net.pl
    Login podajemy w formacie e-mail tj. login@interblock.pl

Skąd mogę pobrać aplikację TOYA GO?

W przypadku urządzeń mobilnych – aplikację można pobrać z Google Play (dotyczy urządzeń z systemem operacyjnym Android), i App Store (dotyczy urządzeń z systemem operacyjnym iOS). Z aplikacji można również korzystać za pośrednictwem strony internetowej go.toya.net.pl

  1. App Store – pobierz
  2. Google play – pobierz